Змінити тарифний план можливо звернувшись за телефонами контакт-центру +38 066 522-90-90, +38 096 522-90-90, +38 093 522-90-90, 0432-50-77-50 (згідно тарифів Вашого оператора) або в будь-якому центрі обслуговування абонентів.
Бездротова мережа може працювати нестабільно через низку технічних проблем з роутером. Найчастіше проблема з адаптером живлення. Роутер просто не отримує потрібного живлення і з’являються обриви з’єднання і т. п. Сильні перепади в електромережі можуть впливати на роботу роутера. Якщо інтернет обривається після того, як ви створюєте якесь навантаження на роутер (онлайн відео, ігри, торренти, підключення нових пристроїв і т. п.).
Для того, щоб відновити з’єднання необхідно виключити пристрій з мережі живлення та підключити знову.
Для вимірювання швидкості необхідно:
- Здійснити підключення комп’ютера кабелем (не використовуючі WI-FI маршрутизатор)
- Закрити всі зайві вкладки в браузері
- Скасувати всі завантаження файлів
- Відключити антивірус, брандмауер та фаєрвол
- Відключити оновлення програмного забезпечення
- Відключити програми обміну повідомленнями (ICQ, Skype та інші).
Ви можете скористатись будь-якими ресурсами для вимірювання швидкості, наприклад:
Для входу в Особистий кабінет введіть Ваш логін і Ваш пароль доступу, вони прописані у Акті здачі-прийому робіт(надання послуг)

Після входу ви зможете
