Телерадіокомпанія "ТВін"

Інтернет-сервіс провайдер Вінницька область

Питання та відповіді


Змінити тарифний план можливо звернувшись за телефонами контакт-центру +38 066 522-90-90+38 096 522-90-90, +38 093 522-90-90, 0432-50-77-50 (згідно тарифів Вашого оператора) або в будь-якому центрі обслуговування абонентів.

Бездротова мережа може працювати нестабільно через низку технічних проблем з роутером. Найчастіше проблема з адаптером живлення. Роутер просто не отримує потрібного живлення і з’являються обриви з’єднання і т. п. Сильні перепади в електромережі можуть впливати на роботу роутера. Якщо інтернет обривається після того, як ви створюєте якесь навантаження на роутер (онлайн відео, ігри, торренти, підключення нових пристроїв і т. п.).

 Для того, щоб відновити з’єднання необхідно виключити пристрій з мережі живлення та підключити знову.

Для вимірювання швидкості необхідно:

  • Здійснити підключення комп’ютера кабелем (не використовуючі WI-FI маршрутизатор)
  • Закрити всі зайві вкладки в браузері
  • Скасувати всі завантаження файлів
  • Відключити антивірус, брандмауер та фаєрвол
  • Відключити оновлення програмного забезпечення
  • Відключити програми обміну повідомленнями (ICQ, Skype та інші).

Ви можете скористатись будь-якими ресурсами для вимірювання швидкості, наприклад:

speedtest.org.ua/

https://2ip.ua

http://www.multitest.ua/speedtest-test-skorosti-interneta/

Для входу в Особистий кабінет введіть Ваш логін і Ваш пароль доступу, вони прописані у Акті здачі-прийому робіт(надання послуг)

Після входу ви зможете